fredag 9 januari 2009

Day 25. Straffshot!

11.00 we outtie from santa monica to our beloved venice.
First our beloved VelorCityCafe. My god, the smooooooothies. nej nej nej..tyvärr har vi inga bilder så vi kan tease er med deras stolthet. But i can tell you this, it's craack.
They provide free internet, wich we like, but someone who loooove this free-net shit is the Nastiest, most nappiest,lite utvecklingsstörd, stryck lite. Nej, nej neej jag får kväljningar när jag ens ska försöka beskriva hur O-aktuell den är mannen. Anyways this man, is wearing noppiga röda, allt för SMÅ tajta mjukisar, med massa runda, lite ovala till och med brun-färgade fläckar på rumpan. Jag vet att du tänker tanken. T-shirten som är en storlek xtra small på en man som ser ut som en överviktig Large. Med alla slags os som den osar ut när han då och då sträcker ut ärmarna. Skorna är ej skor. Dom är tofflor. I hans hår han ett antal vita luddiga tussar som ligger utspridda som snöflingor i ett mjäll-fält. Nu sitter jag ryser av min egna förmåga att inte kunna slita bort mina ögon från den här förbannade skapelsen.
Jag försöker koncentrera mig på mitt eget skit, Det gör Emma så duktigt. Men sen när Emma helt med tvång vänder sig, då ser hon hur Äcklet är inne på PORR,inte bara vanlig tam-porr, nej RUMP-PORR. Rumpor som får alla slags saker införda frånbakdörrn'.
NU tänker jag : jag vill spy nu.
Han smeker sig lite lätt på sin egna rumpa. Utan skam utan rodnad.
Hur huuuuuuuuur kan han?!
Så berörd som jag är kan jag inte sluta iakta honom. men Om jag bara visste att han skulle hålla på i 3 timmar till så kanske jag skulle reconsider my desicion.
Vi sitter precis bakom honom så allt som han gör,ser, blir vi också välsignade med.
Människor kommer och går, och alla typ fnittrar till när dom ser vad sajkot gör.
Nu tittar han på nån asian brud with a booty, det är en video där hon teasar who ever is watchin. Jag hör inte vad hon säger, för mr.du-ger-mig-ärr-för-livet sitter och fnittrar så jävla högt så att jag nästan är glad att jag inte fann ett skärp runt mig.
I 3 timmar säger jag!!!
Han vänder sig då och då och ger oss stirring som skulle kunna slakta en människa.
Jag borde inte ge honom min äcklade min, han kan nog våldta mig. Men jag ej hejda mig, och sanningen är att han gillar att jag tittar på honom på det sättet, att JAG ENS tittar på honom. Han ler. Jag gråter.
Det här motiverade oss att hitta nytt boende fort som attans.
Nej, nu har vi fått nog. Venice here we come.
may the force be with VelorCity där perverism är en potatis.
Later on that day:
Good ol' venice pizza and some venice shopping.
Later on that night:
Förkrök hos schtekarna Måns & Linus. Both hella crazy.
Then we had a table at a-listed club Villa Lounge. Wich was so so so nice.
They only let 150 people let in, so it was prettydope to be in there. The interior was some top notch crazy shit. Astronauts and curtainsfall. To our privilege they played hip hop. Love seeing plastic fantastic people gettin jiggy to weezys '"got money" theme.
Just another clubnight in L.A.



























jag tog sönder den.















2 kommentarer: